Studier/Kurs:

Studietilbud

Her finner du oversikt over våre studietilbud

Les mer ...

Studier/Kurs:

Studier som pågår

Her finner du informasjon om studier som pågår i dag

Les mer ...

Studier/Kurs:

Kurstilbud

Her finner du oversikt over våre kurstilbud

Les mer ...

Forskning:

Forskningsaktivitet

Her finner du informasjon om vår forskningsaktivitet og en liten presentasjon av våre doktorgradsstipendiater

Les mer ...

Kontakt oss

Ansatte

Kontaktinformasjon til alle ansatte i Studiesenteret

Les mer ...

Møterom/Konferanserom:

Leie av møterom

Her finner du priser på leie av rom til møter og konferanser, Vi leier ut rom i alle størrelser, fra grupperom til auditorium

Les mer ...

Nyheter

Informasjon

Her finner du oppdaterte nyheter fra Studiesenteret Finnsnes

Les mer ...

Utlysning av 2 nye stillinger på Studiesenteret Midt-Troms AS




Studiesenteret Midt-Troms AS ble etablert i 1996, og har som mål å legge til rette for høgere utdanning i Midt-Troms.
Vi er pr dags dato 4 ansatte og er et aksjeselskap med ideelt formål. Vi er lokalisert i Kunnskapsparken på Finnsnes

Vi søker to nye medarbeidere i 100% faste stillinger med tiltredelse etter avtale.
Intervju må påregnes.

Søknadsfrist: 9. november 2018

 

IKT konsulent har ansvaret for:
•    Drift og vedlikeholde av alt IKT/AV-utstyr og IKT-support til studenter og ansatte
•    Ivaretakelse av IKT support-avtalen som er inngått med en del interne aktører
•    Drift og oppdatering av hjemmesiden og Facebooksiden
•    Driften av rombookingsystem, trådløse nettverk og serverrommet inkludert patching og konfigurasjonsendringer av nettilgang
•    Ivaretakelse av oppgaver som for eksempel drift av adgangskontrollsystem, ventilasjonssystem, kameraovervåking osv
      tilknyttet forvaltningsavtalene som Studiesenteret har med Kunnskapsparken Eiendom AS

Kvalifikasjoner:
Vi søker en person med:
•    Gode IKT/AV-kunnskaper som er utviklingsorientert, handlekraftig, strukturert og målretta
•    Gode samarbeidsevner og som liker å jobbe i team
•    Erfaring fra driftsoppgaver
•    Høyere utdanning (bachelor/tilsvarende eller relevant kompetanse) og god kjennskap til utdanningsinstitusjoner,
      nærings- og samfunnsliv

 

Medarbeider med ansvar for:
•    IKT og AV- support til studenter, lærere, leietakere og ansatte ved Studiesenteret
•    Tilrettelegging og gjennomføring av eksamener herunder klargjøring av PC-er ved behov
•    Ivaretakelse av diverse oppgaver ifm forvaltningen av bygg, herunder avviksmeldinger,
      FDV-dokumentasjon, brannverntjeneste osv
•    Tilrettelegging av utdanningstilbud og kurs når utpekt som kontaktperson, herunder Medisinkurs
•    Bestilling av rekvisita og holde Studiesenterets lager ryddig

Kvalifikasjoner:
Vi søker en person med:
•    Gode IKT/AV-kunnskaper som er utviklingsorientert, handlekraftig, strukturert og målretta
•    Gode samarbeidsevner og som liker å jobbe i team
•    Erfaring fra driftsoppgaver
•    Relevant fagutdanning, eller tilsvarende kompetanse for ivaretakelsen av stillingen

 

Vi kan tilby:
•    Mange spennende utfordringer i å skape samarbeid mellom forsknings- og utdanningsinstitusjoner
      og det regionale nærings- og samfunnsliv
•    Utviklingsrelaterte oppgaver tilknyttet egen organisasjon
•    Konkurransedyktig lønn etter kvalifikasjoner, pensjons- og forsikringsordninger

Kontakt:
Dersom du finner dette interessant og vil vite mer om Studiesenteret eller stillingene – kontakt
Daglig leder Vidar Gunnberg, tlf 90162715, epost Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Søknadsfrist: 9. november 2018
Søknaden sendes pr email til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller i brev til Vidar Gunnberg, Postboks 609, 9306 Finnsnes.